Projecte pedagògic

El programa multidisciplinari que proposa l’Associació CULTURA F és un programa modern, actualitzat i obert amb un objectiu essencial: fer arribar l’art a tots els ciutadans i que cada un d’ells tingui les mateixes possibilitats per poder accedir a la cultura en igualtat d’oportunitats i fer créixer les ciutats a través de la seva creació i desenvolupament cultural.

Captura de pantalla 2022-05-19 a las 18.38.14.png

Un programa obert que permet amollar-se a tots els perfils d’alumnes: d’aquells que volen dedicar part del seu temps setmanal a iniciar-se i perfeccionar alguna de les disciplines artístiques, als que senzillament volen participar en una experiència cultural, i als que mitjançant la cultura volen començar un camí d’aprenentatge i desenvolupament de les seves capacitats vitals. L’aprenentatge col·lectiu proporciona els elements necessaris pel desenvolupament personal: compartir, esforçar-se, treballar en equip, la companyia.... Tots aquests valors estan implícits en totes les disciplines artístiques.

logo favicon 1.jpeg

L’objectiu principal i nucli del programa aquí presentat és desenvolupar la creativitat dels alumnes a través del treball continuat anual, amb la finalitat de mostrar-ho públicament ja sigui per mitjà d’exposicions, audicions, representacions o performances.

​

Un programa que posa èmfasi no només en l’aprenentatge de les eines, conceptes i elements necessaris per al desenvolupament de la creativitat, sinó que posa en valor la importància i la neces- sitat d’incloure la cultura i les arts a les nostres vides, com a font essencial d’enriquiment i creixement personal.

Contacta

C/ Mallorca, No. 30. Edifici Can Masallera

08830 Sant Boi de LLobregat

ass.cultura.f@gmail.com  /  Tel. 93 652 46 90

Gracies per el teu missatge!

Foto-02_CanMassallera.jpeg